Wednesday, October 10, 2007

Veldig lenge siden sist...
















Jeg blir helt flau når jeg ser hvor lenge siden det er siden jeg skrev innlegg i bloggen min. Dagene går litt i ett kan man si. Jeg har holdt 2 kurs som jeg har brukt litt tid på å forbrede og så har jeg levert 25 kort til en butikk jeg lager kort for.
I helgen var det Papirfest i Stavanger :-) og det var kjempe kjekt med litt shopping, kjekke kortlagere og masse inspirasjon.
Jeg var til og med så heldig at jeg vant en av konkuransene !!! Julekort med 3 stempler og 3 pyntepapir..på samme kortet!
Her kommer det jeg laget i helgen og jeg lover å oppdattere litt oftere framover!

2 comments:

Beata Ewa said...

Må si at du produserer :-).
Ikke nok at det var flotte julekort så i tillegg var det såååå mange!

Gratulerer som vinner i konkurransen på Papirfesten!! :-)

Ha en flott uke :-)

Solveig said...

Takk for hilsenen i min blogg!
Flotte julekort, likte så godt det med blått og brunt.

Ha en fin dag!