Thursday, May 22, 2008


Vi har vært så heldige å ha hatt besøk av min Tante og Onkel fra England en uke. Været har vist seg fra sin beste side og de reiste hjem fulle av lovord om det vakre landet vi bor i.

Så har de også fått med seg et ganske variert innblikk i det, Prekestolen cruise, piknik i snøen med innlagt aking!!(18. mai) og selvsagt nasjoaldagen vår som de syntes var helt FANTASTISK flott.


Det har det som dere skjønner ikke vært tid til særlig nye kortlaging i det siste, det holdt hardt da de nye hAngler stemplene ankom i sist uke og jeg ikke fikk prøve dem :-D Idag har jeg endelig fått lekt litt med dem, resultatet kommer senere...glitterlimet må bare tørke først!


I mellom tiden legger jeg ut noen kort som jeg laget for en stund siden :-)


Ha en fortsatt flott torsdag.

No comments: