Friday, March 19, 2010

Hjemme igjen...

Da er jeg hjemme igjen etter en super tur til London :-) Har virkelig slappet av og kost meg på tur alene uten familien. Det har blitt tid til litt shopping både på kles og hobby fronten så nå kan våren bare komme for min del.
Den ene dagen tok vi turen til Brigthon og spiset lunch i resturanten til Jamie Oliver..kjempe god mat og noe jeg gjerne gjør igen og anbefaler andre :-)
****
Idag må jeg igang å lage eksempler til Fuglehus / Blomsterpottekort kurset jeg skal ha på mandag hos Familieskatter..det er fremdeles ledige plasser så skulle du ha lyst til å lage ett søtt fuglehus du kan fylle med litt påskegodt så er det bare å ta kontakt med Familieskatter på tlf.994 31 831:-)     
Her kommer det et Fuglehus som likner på det vi skal lage på mandag.
Ha en flott fredag! 

4 comments:

akkina van steen said...

BEATYFUL BIRDS HOUSE
HUGS AKKINA

Grete said...

Flott fuglehus! Kjekt at du hadde en fin tur.
Nyt dagen!!
Hilsen Grete

Tonje said...

Ååå det høres herlig ut! Man trenger slike små turer av og til for å koble av og oppleve noe nytt! Det var da et alldeles festlig fuglehus du har laget! Lykke til med fuglehuskurset. Jeg skal snart ha fuglehuskurs igjen jeg også, det visst blitt mange som synes disse husene er fine og det er jo flott for oss som da kan lære det bort.

Iren said...

Så lekkert dette fuglehuset ditt var!!!

Nydelig pynting og lekre farger!!!

Klem