Tuesday, May 11, 2010

Endelig en oppdatering........

Jeg sliter litt med å ta meg tid til å oppdatere her inne for tiden og det må jeg bare beklage.
Akkurat nå er det andre ting i livet mitt som krever mye tid og energi og da går det utover tingene jeg  liker, nemlig kortlaging...Håper at det bedrer seg snart.
Her kommer det i hvertfall et kort som jeg har laget på bestilling.
Tekst: Papirgleder
Kantstempel: Stempelglede
Motiv: North Star Stamps
Bord fra Matha Stewart
Spellinders
Metallpynt og perler og krystaller: Kort og Godt
Roser: Storyteller
Papir: My Minds Eye

3 comments:

Marianne said...

Nydelig og stilig kort i flotte farger!
Klem, Marianne:)

Iren said...

Så lekkert kort Louise! Nydelige farger du har brukt!

Ønsker deg ei flott langhelg!

Klem

Grethe Røren said...

Nydelig Louise! Så lekkre og sarte farger. Ha en flott 17.mai.
Klem