Tuesday, March 1, 2011

Ny utfordring hor Kort og Godt

I mars er det min tur til å lage utfordringen i Kort og Godt bloggen så da benyttet jeg anleningen til å gjøre noe som jeg lenge har tenkt på men aldri fått kommet igang med, nemlig

White-on-White

Her er det meningen at alt skal være hvitt untatt motivet, det kan man ha farger på vis man ønsker det :-)

Siden jeg itilegg var på treff i helgen benyttet jeg anledningen til å få laget kortet og responsen fra de andre tyder på at vi snart får se feler sånn hvite kort rundt omkring. Jeg syntes ihvertfall at det ble lekkert så det kommer nok flere her i gården etterhvert.

Ta en tur innom bloggen til Kort og Godt og se selv :-) 

Mitt kort er et staffeli kort med motiv fra Magnolia, fargelagt med Cpoics og tekst fra Stempelglede.
Perlebåndet og perlene er fra Kort og Godt. ellers så er det brukt dies fra Magnolia og div. punchere fra MS mye av dette finner du i butikken på Gandal.

No comments: