Sunday, June 26, 2011

Sweet wishes..


Et kort laget til ei skisse utfordring hos Sketchy colors, jeg glemte jo helt å legge det ut tidsnok så her kommer det...14 dager på overtid!



Det var denne enkle skissen som fikk meg igang igjen med kortlaging, koste meg skikkelig med den etter å hatt "tørke" leeenge!  
***
Jeg har brukt:
Gammelt ark fra MME
Motiv: Lily of the vally
Fargelagt med copics
Tekst: Wift of joy
Spellbinders dies og punchere
Glitterlim
Perler fra Kort og Godt


Kortet er sendt avgårde til ei jente på 9, håper at du liker det...

Ønsker dere en flott søndag, er er det SOL så dagen må nok nytes i hagen!!

Klem Louise

5 comments:

Ida said...

Nydelig kort i fine farger!
Godt når tørka forsvinner. Men jammen er den seig på sommeren!:)
Ida

Åse-May said...

Nydeligt kort...og vakker bryllupseske du har laget....:)

Marianne said...

14 dager på overtid, hihi, ikke store vinnersjangser tror jeg:)
Men kortet ditt er like sjarmerende og nydelig uansett!
Ha en flott søndag.
Klemmer fra Marianne:)

Louise said...

Ble sidet minste inspirert til å lage kort, Marianne :-)

Takk for koselige kommentarer!!

Solveig said...

Lekkert Louise!
Den bryllupseska var flott!!
Får håpe sommeren kommer nå.......
Ha en god sommer!