Tuesday, June 28, 2011

Whoopie pies i sola...


Det var sol, sommer og ferie her på søndag..
igår også foresten, idag regner det igjen :-(
Så da måtte vi jo kose oss bittelitt....
vi har fått inn Whoopie pie form på jobb og den måtte jeg bare teste ut!!


Whoopie pies er vist hot i USA for tiden, det er nesten som en muffins med fyll mellom og man kan variere i det uendelige ;-) Jeg skal love dere at det ikke blir siste gangen for dette var veldig godt og raske å lage....



Jeg satset på sjokolade og de ble nesten litt "brownies-aktige"*nam-nam*
Jeg fylte de fleste med sitronfyll men så på nett et tips om å smelte en marshmallows på hver å bruke som fyll..måtte jo prøve og ungene syntes de var aller best!!  


På de med sitronfyll brukte jeg en tip som heter M1, tror nok den er superfin til muffins og så det får jeg teste ut senere i uka ;-)
***
Idag håper jeg på å få laget et kort eller to..nyter noen "bonus" feriedager denne uka så det må være lov å bare kose seg i inneværet idag!

Takk for at du stikker innom bloggen min og ha en kjekk tirsdag!

Klem Louise

2 comments:

Sivic said...

Nam,nam,dette ser deilig ut : )
Så nydelig hagen din er blitt også, og flotte møbler... : )
Lenge siden jeg vært innom i bloggen din,ser du har vært travelt opptatt, men allikevel fått tid til både hage, baking og hobylering.
Mange flotte kort og bryllupsboka var skikkelig lekker!!

Iren said...

Såg jysla godt ut altså ;) så koseligt at du og legge ut andre ting enn bare kort og sånt ;)

Ha en fin ferie :o)

Klem fra Iren