Wednesday, September 19, 2007

Resultatet av treffet :-)


Jeg er ikke den som får laget så mye på treff men det er koselig alikevel:-) Her ser dere resultatet av treffet i sist uke. Tenke jeg måtte få lagt det ut for ikveld kommer det 4 kjekkke stampeldamer til meg på treff.

Ellers så har den siste uken vært hektisk med foreldremøter og kurs mm. Ser nå at det meste er gjort nå i forbindelse meg skolestart så nå roer det seg litt. Heldigvis!!

Jeg skal holde noen kurs framover og ellers igang med en stor bestilling på babykort, så arbeidsledig blir jeg ikke;-D

3 comments:

Beata Ewa said...

Tusen takk for en kjempekoselig stempelkveld i går :-). Jeg fikk inspirasjon i massevis :-). Et par kort ble til også :-).

Lykke til med babykortene!
Snakkes vel på Ganddal

Klem

Louise said...

Takk i likeså:-) Jeg har malt motiv idag så nå gjenstår det å få montert litt kort.

klem

Unknown said...

Hei Louise!
Så flotte kort osm var komt til i bloggen din sidan sist eg var innom! Herlige farger!!

Klem,
Jorunn