Friday, June 19, 2009

Tusen takk











Kristian skal slutte på barneskolen og vi ville gjerne si takk, for et fantantisk godt samarbeid, for at de har tatt seg så godt av elevene og skapt et kjempe godt samhold og miljø rundt elevene.
Tirsdagskveld var vi invitert til avslutningsfest for 7 trinn og lærerene fikk selvsagt blomster og gave men jeg hadde lyst å gjøre noe litt mer persolig, så idag har jeg vært innom med et kort og kake.
Dere kan tro det var noen glade lærere jeg traff på :-D
Sommerfugl fra Inkadinkado
Div. blomster
Blader fra Bosscut
Prnch fra Martha Stewart
Bokstaver fra MM sin nye bryllups serie

6 comments:

Marianne said...

For et fantastisk kort!!!!!!!!!!
Og den sommerfuglen er så utrolig vakker.
Vips opp på ønskelista!

God helg til deg!
Klem fra Marianne:)

Grethe Røren said...

Det var lekkert Louise!!!!!!!

Klem fra Grethe (Elise)

Solveig said...

Lekkert kort!!
Heldige lærere!!!!!

Ha ei fin helg!

Gry-E. said...

Nydeleg kort og tanke(er lærar sjølv, så eg veit kor kjekt det er med omtanke).
Sommarfuglen var veldig fin.

Sivic said...

Så flink du er til å vise omtanke for andre, tenker nok at alle satte pris på besøket ditt!!

Sommerfuglkortet ble lekkert, og nydelig pyntet!!

Jeg "måtte" jo også ha den plata med sommerfugler og har laget en del kort med det stempelet, det er kjempekjekt!
Ha en fin søndag!!

cathrine said...

Utrolig nydelig kort :)