Sunday, July 5, 2009

Awarder

Denne Lemonade Awarden har jeg fått av Grethe, tusen takk, jeg setter veldig pris på den. Beklager at jeg ikke har tatt fatt i denne før men jeg skylder på fin været vi har hatt de siste ukene.

Den står for "Great attitude and gratitude", og skal gis videre til 5-10 andre som fortjener den.

Jeg vil gi den videre til de samme som står under den neste awarden :-)

Jeg har fått en award av Lene,

Tusen takk! Jeg setter veldig pris på den.

Regler for denne awarden er:

1. kopier utmerkelsen til din side
2. Link til den som ga deg denne
3. Gi awarden videre til andre bloggere
4. Link til disse fra din egen blogg
5. Legg igjen en beskjed på dere blogg, at du har noe til dem.


Jeg vil gi den videre til:

Grethe
Marianne
Nina
Mo9ca
Marianne
Tigger
Aud
Gunn Marit
Snuppeline

Tusen takk til dere alle for at dere deler kreativiteten med oss andre. Jeg er stadig innom bloggene deres og ser, selv om jeg ikke er så flink å kommentere..det får jeg gjøre noe med til høsten :-)






1 comment:

Aud said...

Tusen takk for de flotte awardene!♥ Så snilt av deg! =0)

Håper du har ei god helg og en strålende sommer!

Klem,
Aud