Friday, March 25, 2011

Imagination is...




Den elste datteren min har fylt 17 år denne uka og her er kortet jeg lagde til henne. Jeg ble så veldig fornøyd med det selv så da var det kjekt at hun også likte det godt.
Kathrine går på Design og Håndverk og er veldig kreativ, derfor valgte jeg denne teksten fra Tim Holtz..
Selve kortet er det Elsi på jobben som er inspirasjonskilden til..takket være henne nydelige kort MÅTTE jeg bare anskaffe meg et sett av disse nye store spellbindersene. Kjekke å lage kort med var de ihvertfall så det blir nok flere sånne kort :-)


***
Ønsker dere alle en fin helg, her er det renovering av kjøkkenet det går i :-))


2 comments:

Pinklady 68 said...

Lekkert kort du har laget til din datters 17 års dag!! Kjempefine de nye Spellbinders diesene:-) Nydelige farger og pynt!
Ha en fin helg! KLem Laila.

Solveig said...

Nydelig kort Louise!
Ha ei fin helg!