Friday, December 2, 2011

Nøtteknekkeren, julens vakreste eventyr...



Ikveld er det premiere på Nøtteknekkeren i Sandnes kulturhus.
Vår yngste datter skal være med og vi gleder oss stort til å se forestillingen.

Lykke til Hanne, Olivia og Kaja...

...og alle dere som jeg ikke kjenner men som har stått på å øvet i hele høst.
Takk også til danselærerene som står på for at våre barn skal få oppleve dette.

Dette blir flott :-)  Dere er såå flinke!

Jeg er helt sikker i min sak når jeg skriver....

dette kan anbefales..

masse barn / ungdommer fra Sandnes og Stavanger Kulturskole samt Vågen videregående skole er med. Men det flotteste av alt er at Nasjonal Balletten sender noen av sine dyktige dansere som danser sammen med ungene slik at vi som ikke bor i Oslo også får ta del i ett av julens vakkreste eventyr nemlig...

Nøtteknekkeren.

Jeg anbefaler alle så ta seg tid til å oppleve denne flotte forestillingen...de spiller hver dag fram til og med mandag.

No comments: