Friday, May 11, 2007

En strålende vårdag.

Idag er været helt nydelig her men det er ganske kalt..jeg blir i så godt humør når jeg våkner til sol og blå himmel.
Jeg er nemlig et skikkelig vår og sommer menneske :-)
Idag skal jeg steike sursteik for første gang og etter å ha innhentet gode råd så regner jeg men at det skal gå greitt. Må også få laget en dessert til imorgen men etter det skal jeg enten ut i hagen eller sette meg ned å lage ett kort eller to. Det begynner å bli noen dager sisden sist.
jeg må tenke ut og lage opplegg for to ulike kurs som jeg skal holde, så det er nok å henge fingrene i..***************************************************************************
Today the weather is beautiful here, it´s quite cold but the sun is out and the sky is blue:-) I love days like this it puts me in such a good mood. I think I am a spring and summer person.

Today I have got alot of cooking to do. I am having a dinner party on saturday so I have to get on :-) Afterwords I think I migth make a card or start planning two classes I am running next week.

1 comment:

Inger Marie said...

Magnolia kortet ditt er nydelig :)

Klem fra Inger Marie