Tuesday, May 8, 2007

Prøver noe nytt

Jeg prøver og feiler litt med dataen siden jeg ikke er så flink på data men nå har jeg med litt hjelp (takk til Beata) klart å få musikk i bloggen min:-) Håper at det faller i smak.
Jeg har vært litt lei alt som heter kort i det siste noe som passet veldig dårlig siden jeg som vanlig hadde sagt ja til alt for mange bestillinger.
Jeg MÅ lære meg å si nei..
Igår kveld var jeg på treff på Gandal og fikk malt noen hAngler og stAngler motiv som ble veldig fine og idag har jeg montert noen kort som jeg hadde med meg til Oslo men som aldri ble tatt fram på nattscrappen..
Nå er de i hvertfall ferdige.
Kjempekjekt vis dere legger igjen en kommentar her i bloggen min, da blir jeg så glad :-)

1 comment:

Beata Ewa said...

Her var det flott musikk å høre på :-)!!
Alle har dårlige perioder og orker ikke å se på kort av og til men det går heldigvis over :-). Gleder meg til å se kort med hÄnglar & stÄnglar stemplene :-).